czwartek, 18 czerwca 2015

Moja wesoła twórczość - Szczęśliwiec/Nieszczęśliwiec

Czasami mi się roi w głowie od obrazów, epizodów wywołanych natłokiem emocji, które ciężko jest mi opisać. Podobno kobiety od mężczyzn różnią się tym, że potrafią odczuwać wiele emocji na raz. Ostatnio coraz częściej odłączam się od tego co dzieje się dookoła mnie i bardziej skupiam się na tym co jest w środku i co jest blisko - w obrębie mojego świata. Rozważam emocje własne ale również członków mojej rodziny. Pomyślę o czymś i zaraz chcę to przedstawić wizualne.
Dzisiaj ciężki dzień, nie tylko dla mnie ale również dla mojego psa, który zwykł przebierać w dwu stanach emocjonalnych. Moje postrzeganie zdaje się być zniekształcone, co jest spowodowane substancjami w moim organizmie. Widzenie nie do końca jednolite, powiedziałabym że jaskrawe, pulsujące, od czasu do czasu z moich oczu ciekną łzy, ponieważ z jakiegoś powodu wykazują nadwrażliwość na światło. Właściwie to gdy lekko zmrużę oczy, to widzę to tak:




Jenovia Dżemson^^

2 komentarze:

  1. super blog :) również obserwuję :)

    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że tylko kobiety odczuwają wiele emocji jednocześnie :P

    OdpowiedzUsuń